A teraz coraz częściej jak zaczynam oglądać te programy (disney Channel , DisneyXD ) to czasem głupoty niektórych bajek nie da się ogarnąć. Zauważyłam również ,że starają się graficznie "poprawić" bajki. Weźmy np . "młodzi tytani".
![]() |
| Dzisiaj |
![]() |
| Dawniej |
Moim zdaniem ta zmiana nie wyszła na dobre ,tego nie da się oglądać.
Czasami jak sb przypominam niektóre bajki, czy oglądając coś np.Scooby doo natrafię na odcinek który widziałam jakieś 8 lat temu to aż się łezka w oku zakręci :')
Kiedyś z bajek można było dużo wynieść , a co nam po takim "spongebob;ie"?
Kiedyś siedząc z przyjaciółmi w czasie burzy rozmyślaliśmy nad swoimi ulubionymi bajkami z dzieciństwa. Wszyscy lubiliśmy Ben10, wtedy był zaje**sty , ale teraz jak są odcinki jak oni wszyscy są starsi ,to przestało być takie fajne .
Xiaolin-pojedynek mistrzów , chyba wydaje mi się z,ę dalej pozostał taki sam jak był ,teraz to się nazywa chyba "kroniki Xiaolin" ...
Tak samo denerwuje mnie to ,że jest coraz więcej takich no... seriali? Chodzi o to ,że na disney Channel , kiedyś były same bajki animowane , a teraz jak zobaczy się spis programów ,to same takie coś w stylu "violetta" . Dlaczego nie puszczają już nie ma to jak statek? czy nie ma to jak hotel?
Moim zdaniem również nie powinni puszczać reklam na programach dla dzieci.
To na ten temat tyle mam do powiedzenia :) pa paa ;**





